> Sofia Andersson -

Sofia Andersson

Vilken underbar dag!

Kommentarer (1)

2010-04-09 @ 21:28:14

Igår bakade vi! Massa massa bullar.. mumma.. Gick faktiskt ner till Angelica och hem.. Ska bli hurtig nu och röra på mig tänkte jag....



Åkte till Daniel igår kväll. Idag åkte jag till Kungälv ganska tidigt för att träffa Sofia. Gick med henne till Ica Maxi. Sedan tog vi en sväng runt kungälv i det härliga vädret. Vid kvart över fyra tog jag bussen in till stan. För att sedan ta lila till Skepplanda. Men bussen var ju snabbare än vad jag trodde så hoppade av i Älvängen eftersom Angelica skulle med. Istället åkte vi bil dit. Angelica körde! Och så va de sola dax! Jag är prickikorv i ansiktet, kanske inte syns så mycket nu. Men en stund efter att jag solat så...


Fräknig.?

Ja, Sen försökte jag nå alla i familjen. Men ingen svara! Alexander ringde upp och kunde hämta oss iallafall! schööst!

Imorgon va det dax för kalas och danza danza.. Angelica blir 18! :-) Så kalas sedan drar vi till Blvd för att dansa loss. Finns ju inte så många bra ställen som är 18 på en Lördag.

Idag är det 18 på Park Lane.. Då gästar Maskinen.. Maskinen – Dansa med vapen
eller... Maskinen – Alla som inte dansar


Nu ska jag städa lite här och sedan slå in Angelicas paket i något snyggt!



Kommentarer

Postat av: Angelica den fiiiina

Haha, "MEN SITT KVAR DÄR DÅÅÅÅÅÅ!!!"

2010-04-10 @ 11:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback