> Sofia Andersson -

Sofia Andersson

God Morgon.

Kommentarer (0)

2010-04-10 @ 12:04:00

Vaknade nyss. Har duschat och tänkte jag skulle äta frukost strax.. Sedan (!) ska jag slå in Angelicas present.. Hann inte med det igår.... eller... Hitta inget inslagspapper. Och orkade inte leta. så jag tänkte som vanligt "äh jag tar de imorgon istället".

Sen måste jag fortsätta städa i mitt rum! Agge med familj ska övernatta här och vem vet vem som ka kika in här! Vore en dum idé att ha det ostädat då.
Och om någon släkt eller nära stående person har lust att påminna mig om att ta med legetimation! Det har jag nämligen glömt en annan gång. Vore ju sorgligt om jag glömmer det idag också... Så påmin mig via mun eller telefon ..

Här kommer en hel hög med bilder på Angelica Ström! bilderna är inte i någon ordning! Det orkade jag inte....
Se och njut..

Ja vi envisades med att vi skulle ut och ro, i väldigt molnigt väder dessutom!

Nyår! Tror det kan vara 07/08 nyår.. inte helt säker....?

Angelica skulle hoppa, och jag skulle vara snabb med kameran. Men
så blev inte fallet. Slutade med att hon ser ut som en kanin! Tacka kameran för de -.-
Det här är iallfall nyår 06/07
Hon är lat också! Speciellt när det kommer till Ullareds resor.
Alexandra fick vara den som körde henne!
Angelica med hästen Petronella..
Angelica med Aaron i Klareberg har jag för mig, står
på kortet att detta är 2005.
Ja, Angelicas budskap här är väl att hon är bättre än Richard "Rigge" Krantz.. !?
Se bara hänga gubben grejen till vänster, namnet som ska va är ju Rigge, men
det är också rigge som har snaran runt halsen.
My,Angelica,Sofia och lilla Emilia som inte fått kläm på det där med två
fingrar(så som vi gör) Sen som ni ser har Angelica och my nästan likadana
kläder. inte nog med det så ser dom ju nästan likadana ut i utseendet,
mormor var en av dom som knappt såg skillnad ibland:)
Hon var också en rikigt bärplockare.. Men idag gillar hon inte bär och sånt..
Hos fritte och gunnel är detta.
Även hon har varit rödhårig. (tack och lov är
jag inte själv om det..)
Gymkhana, Angelica ser måttligt road ut, jag trodde att man skulle heja på sin lagkamrat..
Men inte här..
Tror att detta är Angelica.. isåfall in action
Vi alla har nog varit rädda för tomten. Men Angelica älskade honom.
I Turkiet. för ett antal årsen
Angelica och Camilla
Hon har även sysslat med hundutställning.
Angelica var kär ett tag.. I våran Rosa panter..
Jaha.. Här har vi henne med Hector..
Prässebo!
Den här är lite intressant, finns tyvärr ingen riktig bild på denna händelsen..
Men Angelica är den som åker efter hästan.. på sånna små skidor i plast ni vet. HAHA.
Synd att jag inte såg det hela. Ni ser ju bilden, den talar nog för sig själv...
Angelica va också en riktig nattuggla ett tag, då hände sånna här saker.. hm..


Ja åter igen...

Angelica och Krister
Hon fick ösa!
Angelica och Manno på Utställning
Hon är duktig hon!!!!!!
starke Adolf... nääää..
Ett underbart kort tycker jag
Angelicas kärlek till Cola är obeskrivligt...
Samma med oboy!

Angelicas bild på oss. man ser ju tydligt vem som är vad...

Ja, ni ser ju.....
Fråga mig inte vad dom håller på med.. haha.
va hon inte söt.. Nu är hon snygg!
Angelica och Primero


Fin bild bara:)


Hon har haft kaniner.. Den gråa bet mig en gång:(

hon har också haft en hamster.. men hitta ingen bild på den...


Detta är hennes senaste husdjur.......


Hon blev kär igen, fast i hennes gröna grej..


Gitarr spelar hon. Men hon sitter helst på ett bord, då insperationen
kommer och hon hittar på helt egna texter. Jag har hört dom själv, dom handlar om
folk hon inte tycker om eller tvärtom... haha


Jag brukar hjälpa henne när hon tävlar.. Det jag får göra är att hålla alla grejer.



Jaa.. Det är inte som det ser ut. Jag var kameraman denna dagen! och en hjälpande hand..


Angelica i Falsterbo....


L-O-V-E

Sen hände ju sånt som inte får hända... Hon blev påkörd och bröt
Angelica slutar nian!!
Hennes comeback efter olyckan slutade ju inte dåligt. Hon vann..
glad?:)


Angelica hoppar med Primero på LERK.






Agges 40 års fest.. :)


Turkpengar


Turkiet





Havanna club



Detta är Angelica idag! eller för två veckosen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback