> Sofia Andersson -

Sofia Andersson

Torsdag

Kommentarer (0)

2010-04-22 @ 19:30:32

Veckan har gått jätte fort. och jag har haft massor att göra egentligen. hade Svenska nationella i Tisdags. Gick hyfsat bra. Stod i prick 5 minuter. Grymt! Sen har jag fått plugga på de ena och de andra. Jag känner att det är alldeles för mycket för att jag ska kunna klara av det....
Va på Teater idag, som esteterna gjorde. Helt okej. Slutade fem egenltigen, men smet lite tidigare från formgivningen för jag har varit så duktig! Gjorde ännu ett tryck på min tröja, och en annan grej.
Imorgon har jag nationella prov igen. Slutar dock när jag är klar. Sedan hem och göra sig iorgning för nyinvigning av Vintage Store. "I butiken finner ni givetvis mängder av nya varor så som kläder och möbler, bland annat från våra senaste inköp i Los Angeles. "  Låter spännande. Ska se om Angelica ska dit, då åker jag såklart med henne.

Emma Färdmar, en kompis och hennes kusin? syster? (vet inte vilket..) äger numera denna äffar. Jätte Roligt!

Nu är det väl egentligen tänkt att jag ska tvätta.. men jag orkar inte gå ner till källan! kallt.

Föresten så är balen betald och Studentfest biljett fixad. För min del. Daniel vet jag inte när han hade tänkt att betala. bryr mig inte längre. jag går själv med min osynliga kompis istället.

och Grattis Viveka!

Viveka till vänster, jag till höger.

hoppas du haft en bra dag, och kommer få en bra kväll. puss på dig vi ses på Söndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback