> Sofia Andersson -

Sofia Andersson

Söndag

Kommentarer (0)

2010-04-25 @ 15:02:17

hej hej! Helgen har varit lugn. I Fredags skrev jag ju nationella prov. Jag valde att skriva om Nätdejting. Som så många andra gjorde.. Märkte jag. Det gick bra. satt från 8.30 till10.10 typ. Dom sa att provet var på fem timmar. Men knappast. Eftersom det inte gick några bussar hem till mig vid den tiden åkte jag hem till Daniel. Vi åkte hem till mig vid fem istället. Tog det lugnt, kolla på Talang, käka chips. Ja igår drog Daniel till jobbet vid halv två. Då bestämde jag mig för att gå ut och fota lite. Kan visa bilder senare. Sen städade jag och tvättade och strök. jisses vad duktig jag är!

Idag ska vi på Kalas hos Kenny och Viveka. Viveka fyllde år i Torsdags.

ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback