> Sofia Andersson -

Sofia Andersson

Onsdag

Kommentarer (1)

2010-04-07 @ 23:35:40

åkte hem från Daniel i förmiddas. Var hemma vid två. Fick order om att fixa käk, då gjorde jag marinerad kyckling och egna klyftpotatisar. mums! En mästare i köket. Sedan gick klockan.. kollade på Andra Avenyn där på eftermiddagen. Sen fick jag för mig att jag skulle sola. Kollade med pappa när han skulle till skepplanda, om en kvart svarade han.. Ringde Angelica snabbt som ögat och frågade ifall hon ville med. Klart hon ville det!  Pappa ringde och bokade tid klockan 6 medans jag tvätta av mig smink, snabba puckar. Åkte kvart i sex och va där 2 minuter i! snacka om tajming. Efter 20 min solning och dusch tog vi bussen till Älvängen (bussen stod och väntade på oss vid hållplatsen! utmärkt!) Därefter kom 600 kvart över 7. Skit bra. bussbytena flöt på bra! Angelica ville ha Pizza. Så vi gick till Delikat och tryckte i oss en Vesuvio(?) och varsin cola..  Sen gick vi hem! Vi gick 5 km (eller vad det nu kan vara?). Känner mig väldigt duktig! Helt okej väder, lite kallt framåt kvällen såklart. var hemma vid nio hos Angelica hon ville se Andra Avenyn som jag redan sett.. Men pappa kom efter 20 minuter, då jag åkte hem. Väl hemma gick jag direkt till datorn och klicka upp tv4play för att kika på Halv åtta hos mig. Därefter Leila bakar (namnstavning!?) Gillar matprogram! Visst blir man lite inspirerad! 

Så såg min dag ut!

Imorgon ska det bakas!
Ta en promenad ner till Gärdesvägen då kanske.. 



Godnatt.
 

Kommentarer

Postat av: Mamsen

Det är kanske kock du ska bli:-)

2010-04-08 @ 05:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback