> Sofia Andersson -

Sofia Andersson

inte lätt.....

Kommentarer (0)

2010-04-19 @ 13:36:23

Varit hos Älsklingen sen i Fredags. Han jobbade iof Fredag och Lördag, men då fick jag tid för mina läxor. Det enda som finns i mitt huvud nu typ. I Lördags kollade jag på Så Olika. En bra film måste jag säga.... Sedan kollade jag på Bert när jag skulle sova. Men somnade ganska snabbt. Daniel kom hem vid 01.00 typ.

Idag efter skolan ska jag åka till Skepplanda, till Forsvallen och fota damlagets lagbild. Sedan hem och äta, sen kanske åka till Daniel igen. Får se vad klockan hinner bli..

Strömmen gick här i skolan förut, blev bäcksvart i c10. Eftersom det inte är några fönster här. 

Jag vet inte  hur jag ska ha råd med allt!? Inte köpt väska ännu, inte heller en blomma till håret.
Det kommer jag inte ha råd med heller. och på balen. Jag kommer kunna dricka 3 glas (Det är det vi får) sen kommer jag inte ha råd att köpa i baren. Känner  på mig att allt kommer bli skit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback