> Sofia Andersson -

Sofia Andersson

goo

Kommentarer (0)

2010-04-14 @ 17:29:44

Just nu håller jag på att försöka få iordning på nationella prov Svenska B delprov A, vilket är den muntliga delen...
Jag tänkte jag skulle välja ämnet "kärlek med förhinder" Och då ta boken syskonkärlek som exempel. Men n måste jag bara hitta en bild eller en text ur häftet också, som passar in i samma situation. SÅ får bli att läsa egenom hela häftet. Kul. Men jag har inget bättre för mig. Ensam "hemma" (fast hos Daniel.) Daniel är och repar med hans kollega, resten av familjen åkte till stan... Här sitter jag i min ensamhet. Nejdå.

Plugga vidare nu....


Älskar dig väldigt mycket

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback