> Sofia Andersson -

Sofia Andersson

God kväll på er..

Kommentarer (0)

2010-04-12 @ 21:49:39

Idag har jag varit hurtig! Gick hela vägen hem från Lödöse, det blir väl ungefär 6km.. kanske lite mer!?
Det gick jag på 50 minuter typ. Inte dåligt! Orkade nämligen inte vänta en timme i Lödöse på att bussen skulle komma, så jag beslutade mig för att gå. Var ju trotts allt fint väder! Synd att solen var i ryggen hela vägen, så färg fick man ju inte då.. Men satt ute i skolan i två timmar! Så mer fräknar har det kommit.....

I Onsdags gick jag och Angelica också från Lödöse.. I Fredags gick jag till och från Angelica. Och igår gick jag från Locktorp. Vet inte hur långt det är faktiskt men tillräckligt. Hon bor egentligen ganska nära mig. Om man går genom skogen. Men det vågar jag inte! Så får gå runt skogen så att säga..

Första skoldagen avklarad efter lovet. Som vanligt var det inte mycket folk där.. men det har blivit en vana att vi inte är så många.. Speciellt inte på Måndagar.

Skulle åkt hem till Daniel, men eftersom jag inte har något busskort till imorgon så kan jag inte komma till skolan. Så det får bli en annan dag.. Jag saknar honom.. Han kommer ha så fullt upp nu. :(

Och Efter skolan.. hur ska jag göra!? Har kollat efter olika utbildningar på olika högskolor. Men vet inte vad jag vill göra. Inget som finns fastnar jag för.... Jätte jobbigt. Jag får väl försöka fixa jobb ett år, så får jag fundera ut vad jag vill göra till nästa år isåfall..


Väntar på att Daniel ska ringa...!? Men ser inte ut som han gör det, så jag får väl krypa till sängs och sova.
God natt med er.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback